Ελάχιστος χρόνος αποκατάστασης - σύγχρονες & αξιόπιστες τεχνικές

7 Συμβουλές σχετικά με την αρθρίτιδα τον χειμώνα

Οι μεταβολές του καιρού σχετίζονται με την παρουσία αισθητών αλλαγών στις αρθρώσεις ατόμων που πάσχουν από Οστεοαρθρίτιδα και Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Μελέτες καταδεικνύουν ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες, η βροχόπτωση και η μειωμένη βαρομετρική πίεση εντείνουν τον πόνο των αρθρώσεων.
Όταν η εξωτερική θερμοκρασία φθίνει κατακόρυφα, αιφνιδίως επέρχεται η πτώση της βαρομετρικής πίεσης, με τελικό επακόλουθο το πρήξιμο των αρθρώσεων. Ο πόνος στις αρθρώσεις καθίσταται εμφανέστερος για όσους παρουσιάζουν Αρθρίτιδα.
Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι ενίοτε οι πάσχοντες από Αρθρίτιδα αντιλαμβάνονται τις μεταβολές του καιρού, εξαιτίας του αυξανόμενου πόνου στις αρθρώσεις τους.

Εάν εντάσσεστε στην κατηγορία των ατόμων που ταλαιπωρούνται οι αρθρώσεις τους το χειμώνα, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές, για να ανακουφιστείτε αποτελεσματικά.

  1. Η ζέστη αποτελεί το κλειδί για την ανακούφιση από τον πόνο των αρθρώσεων. Για το λόγο αυτό, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε θερμαινόμενο μαξιλάρι ή θερμαινόμενη κουβέρτα. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, ούτως ώστε να ενισχυθεί η κινητικότητα των αρθρώσεων σας.
  2. Να φροντίζετε να παραμένετε όσο το δυνατόν περισσότερο σε εσωτερικούς χώρους. Εντούτοις, αν είναι απαραίτητο να εκτεθείτε σε εξωτερικούς χώρους, να ντύνεστε με ζεστά ενδύματα, κατασκευασμένα από υλικά που στεγνώνουν γρήγορα, όπως το μαλλί.
  3. Μεριμνήστε για την κάλυψη των αρθρώσεων που είναι επιρρεπείς στην εμφάνιση αρθρίτιδας (π.χ. γόνατα, δάχτυλα). Εργαλεία συμπίεσης, όπως τα γάντια, οι κάλτσες και τα μανίκια βραχιόνων, αυξάνουν την κυκλοφορία. Έτσι, συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ελάττωση του πόνου στις αρθρώσεις.
  4. Αποφύγετε να μεταφέρετε βαριά αντικείμενα
  5. Ελαχιστοποιήστε το ενδεχόμενο πρόκλησης πτώσεων. Να φοράτε κατάλληλα υποδήματα με πρόσφυση και να αποφεύγετε λείες επιφάνειες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πτώση και τραυματισμό.
  6. Η άσκηση χαμηλής έντασης (π.χ. περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι) συνηγορεί στη βελτίωση της ευλυγισίας και συνδράμει στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας και της μυϊκής δύναμης. Όλα αυτά μπορούν να βοηθήσουν στον περιορισμό του πόνου στις αρθρώσεις.

Σε περίπτωση που δεν έχετε καταφέρει να ανακουφιστείτε με τις παραπάνω συμβουλές, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Osteoanaplasis, όπου θα λάβετε οδηγίες από εξειδικευμένο φυσικοθεραπευτή, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητα σας.

Μοιραστείτε το άρθρο αυτό

Σας ενδιαφέρουν...

«Κουβάλα» την γνώση, με τον σωστό τρόπο!

Η σχολική τσάντα είναι ένα αναπόσπαστο αξεσουάρ για κάθε μαθητή. Πέρα από τον απλό ρόλο της μεταφοράς σχολικών ειδών, η σωστή επιλογή της τσάντας άλλα και η σωστή μεταφορά της προάγει την υγεία και την ευεξία του μαθητή.

Surf, χωρίς τραυματισμούς!

Τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι ερασιτέχνες surfers πρέπει να λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις για την αποφυγή τραυματισμών. Δεν αρκεί το τέλειο κύμα!

Μετάβαση στο περιεχόμενο